زندگی...

صبح ها وقتی خورشید در می آید متولد شویم

زندگی...

صبح ها وقتی خورشید در می آید متولد شویم

 از نظر شما زندگی چه مفهومی داره و هدف از زندگیتون چیه ؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
علی رضا شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:49 ب.ظ http://baztabroh.blogsky.com/

تمام مفهوم زندگی روی عشق میچرخه عشق به خدا عشق به خانواده عشق به کار و هزاران چیز دیگه حالا اگر عشق نباشه اون موقع زندگی بی مفهوم میشه میدونی من یک زمانی زندگی برام مفهوم داشت ولی حالا نه یعنی حدود تقریبا ۲ یا ۳ روزه دیگه تازه فهمدیم خیلی ها ارزش دیدن یا عشق ورزیدن ندارن چه عشقی براش صرف کردم ای بابا ولش کن هر چی یادم میاد بیتشر عصبی میشم
موفق باشی

صخره یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:50 ق.ظ

سلام
خوبی من خانومی؟
زندگی یعنی پیدا کردن راه خوش بودن
خوش بودن یعنی مانع خوشی دیگران نشدن
در ضمن دیوها رو شناختن
من پر حرفم نیستم
سعی می کنم دقیق باشم
درد شناس باشم
مردم شناس و مردم دوست باشم
کمک باشم
دارو باشم نه درد
سعی می کنم البته
تقریبا می شه فهمید چی ات شده
احتمالا خیانت دیدی؟ نه؟
عمقش مهم نیست
اصلش مهمه
بیخیال از نو بساز یه من تازه رو
که خوبه که گرگ نیست که بدی دیده و بد نشده
این مهم و ارزش
...
خیلی با هات حرف دارم ولی تا ندونم چی شده نمی تونم بگم
خواستی میل بزن
دعام کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد